logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان عنوان کرد:

استقبال دانش‌آموزان از سامانه سپند

استقبال-دانش‌آموزان-از-سامانه-سپند-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سطح استقبال از سامانه سپند بسیار بالا بوده و اطلاعات ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زنجانی در برای استفاده از خدمات سرویس مدارس درج شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور مرادلو ظهر روز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تسلیت جان‌باختگان حادثه معدن طبس و تبریک هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: بیش از 36 هزار دانش‌آموز و 49 معلم شهید از جان خود گذشته و در صحنه نبرد حاضر شدند، تا یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زنجانی در سامانه سپند برای بهره‌مندی از خدمات سرویس مدارس اطلاعات خود را درج کرده و 15 شرکت نیز برای ارائه خدمات سرویس مدارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش در ساماندهی سرویس مدارس باید در کنار شهرداری و شورای شهر همکاری کند، تصریح کرد: نرخ مصوب سرویس‌های مدارس مشخص شده است. مدیران و انجمن اولیا مدارس نیز باید در این زمینه دست یاری رسانند.

وی ادامه داد: مدیران و اولیا قراردادهای سرویس را به موقع تحویل دهند زیرا قراردادهایی که تنظیم می‌شوند بار حقوقی دارند. این قراردادها زیر نظر پلیس، قوه‌قضائیه، شهرداری و شورای شهر است.

مرادلو با اشاره به اینکه هفت پارک در سطح شهر افتتاح خواهد شد، افزود: در طی گذشت این سه سال 34 پارک را افتتاح کردیم و امید است شاهد سرسبزی شهر زنجان باشیم.   

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر